VAKNA LAJV IFOKUS!
REKRYTERA, REKRYTERA, REKRYTERA!!! RAAAAAAAARWGH!
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Jag håller med, VAAAAAAAAKNA
Är folk inne och kolla över huvud taget bara det att man inte skriver?
Kan vi inte göra så att alla som är inne och kollar regelbundet lämnar en liten komentar. Bara för att se hur många som är inne och kollar i alla fall.
Jag kollar då och då
Jag kollar då och då, men hänger mer på Medeltiden.ifokus.se istället. Finns troligen för många andra lajv-forum för att det här ska ha någon "publik"…

Hänger också för dt mesta på medeltiden iFokus numera, men det här är ju bästa stället för rollspelsfrågor.
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
vaaaaaakna

Meh. Jag har gett upp på det här forumet. Det vore nog nästan smidigare om medeltiden iFokus hade en lajvdel, eller åtminstone OT. Då kände vi ta över det forumet. Moahahahahahaaaa!!!
Kom igen nu!!!!!!!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Bara att köra på! Jag tänker länka sajten på fb också, så hoppas det kommer in lite mer folk :3
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Vad trevligt med nya sajtvärdar! Hoppas forumet blir bättre nu. :)
#11 Hoppas vi med :)
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Rosalee