Krigshjärta: Svart Vatten
Någon här inne som ska på Krigshjärta i sommar? Jag ska dit och det kommer bli mitt allra första lajv. Är lite nervös och stressad över allt som måste fixas till det.
Som tur var har jag vänner som ska dit också och som ska lajva liknande roller så jag kan få hjälp därifrån. Eller tur och tur, det är en av mina vänners fel att jag ska åka 😛
Jag skulle velat åka, men har inga pengar D:
Vad ska du spela för karaktär? :3
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)
ha så kul!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
#1 Jag ska spela cordovsk budbärare. Vi kommer vara JÄTTEGULA (är fortfarande lite chockad över hur gula vi ska vara 😉)
Sen finns det en risk att jag får ha ett skrivbordsjobb (nån behöver ha koll på vilka som är ute med meddelanden) och inte springa runt med meddelanden, då jag börjat få problem med mina knän 😕
#3 Oj herregud vad gult Ö.ö xD
Men det kan säkert också vara roligt ^^
Skriv en awesome karaktär med massor konstiga egenheter så kommer du ha askul ;)
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)
Jag åker som förste Adjutant i fana 721(Lejongardist). Kul att höra att du ska åka, KH är bra lajv.
Har själv varit på alla KH efter KHV förutom vårfesten. Mkt bra kampanj i mina ögon.

Ska också på KH6. Ska spela jorgal på cordovsidan, men inte bara det, för jag ska spela i staben också :)
Jag känner mig riktigt nostalgisk kring det här också, med tanke på att det är samma område som på ettan (där jag spelade fältskär).
Min erfarenhet inom KH kampanjen är:
KH 1 (Cordovsk fältskär)
KH4 (Jorgalsk bybo)
KH 5,5 , 5,8 ,5.10 (Cordovsk byadministratör (Colette))
KH 5,9 (Jorgalsk Landsrådsrepresentant, samma som till KH6)