Annons:
Etikett10-övrigt
Läst 1696 ggr
jiithra
1/13/14, 9:22 PM

Artiklar, vad vill ni läsa?

Som artikelförfattare skulle jag vilja veta vad ni vill läsa för något. Lajvar medeltida-fantasy, vilket innebär att jag enbart kan skriva om sånt, undantagsvis det son är oberoende av tema på lajvet. Kommer skriva en lista på era förslag och göra mitt bästa för att skriva något bra :)

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Annons:
Blodfot
1/13/14, 9:27 PM
#1

du kommer klara det!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

jiithra
1/14/14, 7:19 AM
#2

Fast då måste jag ha något att skriva om

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

jiithra
1/22/14, 10:01 AM
#3

Ingen som vet nått de vill läsa om?

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

[Emilia Roos]1
1/22/14, 9:05 PM
#4

Hmmm, du kanske kunde skriva något om hur man lär sig att komma in i sin karaktär under ett lajv, och hur karaktären förändras under ett lajv (för det är väl rätt vanligt att man tänkt sig karaktären på ett sätt och så blir den på ett annat sätt när man väl står där i skogen under lajvet?) och hur man själv (off) förändras av lajv. Jag vet att det var ganska suddiga tips, men du kanske kan göra nått av det?

Jag har ju aldrig lajvat, så jag vet inte hur bra de förslagen var….😃

jiithra
1/22/14, 9:39 PM
#5

Det är jättebra förslag :)
Hade också tänkt skriva ihop en packlista + saker man ska tänka på när man packar, samt de vanligaste raserna man springer på under ett fantasylajv

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

[Emilia Roos]1
1/29/14, 6:18 PM
#6

det låter bra med packlistan :) Kanske både in och off grejer va?

Annons:
Sehvrin
1/30/14, 7:13 AM
#7

#6 Särskilt off-grejer, eftersom in-grejer kan skilja sig så mycket beroende på vilken typ av lajv det är.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

jiithra
1/31/14, 3:39 PM
#8

SJälvklart är det både off och in grejer som står med. Försöker göra listan  så lajvneutral som möjligt, men det är lite svårt med tanke på alla olika sorters lajv som finns ;)

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Hallonsaft
4/2/14, 10:53 PM
#9

Har fotograferat lite medan jag sydde en ny knivslida. Om intresse finns kan jag lägga upp det som en artikel, men då måste jag få rättigheter till att skriva artikel också.

Blodfot
4/3/14, 7:30 AM
#10

ja gjärna!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

jiithra
4/3/14, 7:22 PM
#11

Har lagt upp en artikel om att patinera papper

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Upp till toppen
Annons: